Analyse marketingkansen voor het MKB
Inzicht in de marketingkansen
- Je wilt graag aan de slag met marketing, maar je weet niet waar je moet beginnen.
- Je werkt al samen met een marketingbureau, maar je hebt het gevoel dat er meer uit te halen valt. Daarom wil je graag een keer een kansenonderzoek laten doen.
- Je zoekt nieuwe invalshoeken om met marketing aan de slag te gaan.
- Je wilt werken vanuit een slimme strategie, in plaats van lukraak dingen doen.


Zo brengen we je marketingkansen in kaart
Als je marketing écht wilt laten bijdragen aan groei, heb je eerst helderheid nodig. Niet nóg meer losse acties, maar inzicht: wat werkt al, wat mist er en waar liggen directe kansen? Daarom is deze analyse van de marketingkansen ontwikkeld.
Tijdens de analyse krijg je:
- Een strategisch gesprek (60 +/- min) over jouw marketing, doelgroep en groeirichting.
- Analyse van je huidige kanalen (website, social media, e-mail, campagnes).
- Concrete verbeterpunten voor je website en online zichtbaarheid.
- Duidelijke aanbevelingen, kansen en ideeën die passen bij jouw situatie.
Je ontvangt alles overzichtelijk in één rapport, zodat je precies weet waar je moet starten — zelf, met je huidige bureau of met externe hulp.
Je betaalt €495,-. Ben je niet tevreden? Dan betaal je niets.
Klanten die je zijn voorgegaan
3 stappen naar inzicht in de marketignkansen,
Vraag een analyse aan
Klik hieronder om een analyse aan te vragen, zodat we kunnen starten. Investering is 495,-
Strategiegesprek & Analyse
We plannen een tijdstip in, zodat we jouw bedrijf leren kennen. Vervolgens analyseren we alle relevante kanalen.
De kansen inzichtelijk
Je krijgt een rapport met alle kansen die wij zien. Met daarbij een stappenplan plus prioriteitenlijst.
Veel gestelde vragen over de analyse van je marketingkansen
Mis je een vraag? Laat het mij weten.
Je weet waar je prioriteiten liggen voor je eigen marketing. Vervolgens bepaal je zelf waarmee je aan de slag wilt. Daarin kunnen wij adviseren, maar je kunt het ook zelf doen of uitbesteden aan een andere partner.
De kosten voor een analyse van je marketingkansen zijn 495,- euro.
Het is heel belangrijk, omdat je anders willekeurige acties gaat uitvoeren. Daarmee kun je gemakkelijk veel marketingbudget verspillen. Daarnaast is het belangrijk om eerst overzicht te hebben, voordat je keuzes maakt.
Ons streven is om altijd fysiek langs te komen. In een enkel geval doen we dit online, bijvoorbeeld als de klant dat wil of als er veel spoed bij zit. We spreken echter het liefst fysiek af. Zo kunnen we het bedrijf beter zien en begrijpen we elkaar beter.
Ik werk altijd vanuit een strategie: wie is je doelgroep en wat is je boodschap? Vervolgens bepalen we samen of contentmarketing voor jou op dit moment de beste oplossing is. Als budget geen issue is, zou ik altijd adviseren om in te zetten op contentmarketing.
Maar vaak help ik klanten eerst om andere zaken op orde te brengen voordat we met content aan de slag gaan. In sommige gevallen werk ik samen met een interne tekstschrijver. Dat is zelfs beter, omdat die het bedrijf veel beter kent. Ik help dan om de teksten te verbeteren en om ze strategisch in te zetten met de juiste onderwerpen.
We zijn gevestigd in Houten (Papiermolen 30).
