Diensten

Leadgeneratie op maat voor mkb-ondernemers

Om ondernemers te helpen aan omzetgroei via de online kanalen, heb ik 3 fases geformuleerd. Dit is fase 3. In fase 2 hebben we deze fase voorbereid. De inrichting van deze fase hangt sterk af van doelgroep, eigen personeel en doelen.

Geen tijd voor leadgeneratie

Je wilt groeien, maar je bent vooral druk met je core-business. Je voelt dat (online/offline) marketing belangrijk is. Andere zakelijke partners vertellen dat zij hun leads online krijgen. En u wilt dit ook. Alleen op welke manier? En marketing kost eigenlijk te veel tijd. Herkent u dit gevoel en wilt u op zoek naar een oplossing?

 

business chart in orange isolated over a white background

Hoe kan ik u helpen?

Geen enkele situatie is hetzelfde. Je doelgroep, product en boodschap verschillen van die van andere ondernemers. Als marketeers moeten we eerst de basis op orde brengen dat is fase 1 (zie hier uitleg). Vervolgens maken we platformen op orde, zorgen we dat we kunnen meten en treffen we voorbereidingen (zie uitleg fase 2).

Vervolgens hebben we een toolbox met mogelijkheden om de aandacht van mensen te trekken. Denk aan betaalde opties op sociale media en Google AdWords, maar ook aan onbetaalde middelen zoals SEO (vindbaarheid via Google), sociale media berichten, e-mailmarketing en andere kanalen.

Op basis van een groeiplan gaan we aan de slag. Hierin selecteren we elk kwartaal een aantal marketingtactieken die we testen en verbeteren we de tactieken die werken. In deze fase kan ik samenwerken met in-house marketeers of met andere freelancers. Net wat er nodig is. 

Ik zorg dat het proces gecoördineerd wordt en zorg dat we samen de resultaten gaan behalen die we voor ogen hebben. 

Benieuwd naar de prijs? Ook dat is afhankelijk van de situatie. Denk aan een tarief van 1.000 tot 3.500 per maand. 

Klanten die u zijn voorgegaan

ErfGoed
digi process
Doorn
Makelaar andre
Mawi tegels
BCRO